האם באמת יש צורך לבצע משימות בית?

את/ה התאמנת בביצוע תרגיל חדש במהלך השיחה עם פסיכותרפיסטית והרגשת הפחתה מהירה של הסימפטום המפריע.  
את/ה יכול/ה לחשוב שאם התמודדת עם הסימפטום המפריע בקלות, אז אין מה לדאוג בכלל! ולפיכך, אין שום משמעות עוד להמשיך להתאמן בבית, כי כבר יש תוצאה טובה!
במילים אחרות, את/ה מתעלם/ת מחיזוק החומר החדש. הצלחה מהירה מדי מסוכנת בכך שעלולה לשחרר את ראשך ואת/ה תעריך/י בהעדר חשיבות של תרגול בבית.

תרגיל חדש הינו מיומנות חדשה שתהיה יעילה בעת קשה של חרדה או התקף פאניקה. אבל לשימוש בה בזמן אמת יהיה צורך שהמיומנות הזאת תעבור ממעמד ההכירות למעמד של מיומנות שגרתית. משום מה התרגיל בעצמו לא יעבור למזוודת הכלים שלך. בכוח רצון של המחשבה את/ה לא תוכל/י להעביר אותו

למאגר מיומנויות אקטיביות, כי בחשיבה שלנו פועלים חוקים אחרים. קיימת דרך יחידה להעביר את דבר-מה חדש להרגל – זה לחזור לתרגל ולחזק. להתאמן ולחזק כך שמיומנות חדשה תהפוך להרגל ויהיה אפשר לשלוף אותו בהתקף פאניקה כמו שרביט הקסמים!